Arşiv

Archive for the ‘Ensest Hikayeler’ Category

Yollarda-2

Mart 9, 2011 Yorum yapın

Fışkırttıklarımın bir damlasını bile ziyan etmeden yuttu.

Bayılıyorum şu menilerinin tadına. Bana doğru söyle benim olmadığım seferlerde başka kadınlara yedirmiyorsun değil mi diye sordu.

Bi tanem karıcığım inan hiç yerli ya da yabancı kadınla para karşılığı yollarda seks yapmıyorum. Bu yaşlarda hastalık kapmak istemem dedim. Yerine doğrulup oturdu, arkaya uzanıp orta boy bir patlıcan alarak, bana doğru salladı ve seni senin yokluğundaki kocamla tanıştırayım dedi. Yarağıma yakın büyüklükteki patlıcanı amcığının dudaklarına sürtmeye başladı.

Sen gözünü yoldan ayırma, sen boşaldın bende kendimi

   tatmin edeyim deyip patlıcanı ağır ağır dudaklarının arasından kaydırarak amcığa sokmaya başladı. Sapına kadar sokup bacaklarını kapattı ve patlıcanın tamamını amcığın içine hapsetti. Kendini kasıp bırakarak içindekinin tadını çıkartamaya bakıyordu. Sonda bacaklarını ön cama dayayıp hızla kendi kendini pompalamaya başladı.

   Bir yandan ona bir yandan yola bakacağım derken şaşkınlıktan ölecektim neredeyse.

Epey pompaladıktan sonra boşaldı ve patlıcanı içinden çıkartmadan bacaklarını indirdi bitiştirdi ve geriye yaslanıp o anın tadını çıkartmaya başladı.

İlk gözüme kestirdiğim kuytuya yanaşıp arabayı park ettim ve karımı kucaklayıp arkaya yatağa uzattım. Kiraz dudaklarından başlayarak tüm vücudunun açıktaki yerlerini yalamaya öpmeye emmeye başladım. Tişörtünü yukarı

   çekip 90 beden taş gibi göğüslerini ortaya çıkarttım ve her tarafına ısırıklar atmaya başladım.

Harikasın aşkım, ısır parçala onları, bak

   senin için uçları nasılda sertleştiler, ye yala bitir onları derken elleri boş durmuyor ve dışarıya çıkarttığı yarağımı okşayıp duruyordu.
Yavrum hadi şu patlıcanı çıkart artık içine girmek amcığın sıcaklığında bayılmak istiyorum dedim.

alabilecek miyim ikinizi dediBana ne ya ikinizi bir arada yalnızken

   kıstırmışım, onun yanına girsene bakalım alabilecek miyim ikinizi dedi.

Bacaklarını iyice ayırdı, dışarıya fırlamak üzere olan patlıcanı iyice içine bastırdı. Uzanıp patlıcanın sapını tuttum ve yarısına kadar dışarı çıkarttım tekrar soktum.
Peki ama benimkini biraz ıslat istersen dedim, ama hayır öyle patlıcanın üzerinden kaydırmaya çalış dedi.

Bacaklarını omzuma kaldırıp iyice ayırdım ve patlıcanın dışarıya çektim, yarı yola gelince yarağımın kafasını amcığın üst tarafına

   dayayıp bastırmaya başladım. Kafası girdikten sonra patlıcanla birlikte içinde ilerlemeye başladım, patlıcanın tamamından sonra yarağımı bastırarak onu da tamamen karımın tatlı amcığına soktum ve içinde durdum. Sonra patlıcanın sapı ile yarağımın kökünü birlikte tutup ikisi ile birlikte pompalamaya başladım. karımın böyle kıvrandığını, inlediğini bağırdığını zevk çığlıkları attığını hiç hatırlamıyorum. Epey girip çıktıktan sonra şelale gibi içine boşalıp yanına yığıldım.

Çılgın

   kadın ikimizi de öldüreceksin dedim.

Yorumlarını bekliyorum
trucksdriver@hotmail.com
Gönderen: trucksdriver

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Yollarda-1

Mart 9, 2011 Yorum yapın

40 yaşında, 15 yıllık tır şoförüyüm. Çift kabinli Renault marka bir çekicim var. Bununla yurdumun her tarafını gezdim, geziyorum. Bu nedenle sürekli evden uzaktayım. Annem, eşim, 18 yaşında kızım ve 16 yaşındaki oğlum birlikte oturuyorlar. Çocuklarımı okutabilmek, evimi geçindirebilmek için

   ömrüm yollarda geçiyor.

Arabam hem ekmek teknem, hem evim gibidir. Çeşitli yerlere iş için gittiğimde onun içinde yatar kalkarım. Bu yolculuklar sırasında daha önce gitmediğim bir yere iş çıkarsa evdekilerden isteyeni de yanıma alırım, bu sayede onlarda hemen hemen her

   yeri gördüler.

Yarın sabah Mardin’e doğru yola çıkacağım ve bu yolculukta eşim benimle gelecek, Hem yeni bir yer görecek, hem sohbet ederek tatlı bir yolculuk yapacağız. sabah erkenden evdekilerle vedalaşıp yola koyulduk. Bu yolculuklar sırasında yollarda eşimin hazırlayıp yanıma verdiği

   yiyecekleri yediğim için az masrafla gidip geliyorum. Hele o da yanımda olunca temelli masrafsız yolculuk oluyor. Şakalaşarak, sohbet ederek yolculuğumuza

   başladık.

Figen bi tanem ileride nehir kenarında bir kır .

   kahvesi olacak durup çay içelim, dinlenelim dedim.

Olur hayatım, hem ayaklarımızı açmış, hem de temiz hava almış oluruz dedi. Kır kahvesine geldiğimde parkına çekip arabayı kilitledim ve bahçeye girip çaylarımızı söyledik.
Figen canım bak ne diyeceğim, yola çıkınca üzerini değiştir, seksi bi şeyler giy, yolda seni seyredeyim, evde bi türlü yalnız .

   kalamıyoruz dedim.

Hınzır aklın fikrin mikroplukta bakalım düşünürüz dedi. Yola koyulduktan sonra şoför mahallinin arkasına geçip perdeyi çekti.

Gözünü yoldan ayırma sevgili şoförüm, ama kulağın bende olsun dedi. Kulağıma gelen seslerden bavulunu kurcaladığını kıyafet aradığını anlıyordum. Biraz sonra perdeyi açıp yanıma geçti, gözlerim yerinden fırlayacaktı neredeyse.

Sen bana kazamı yaptıracaksın dedim. Üzerine bol bir mini etek ve yine bol bir tişört giymiş, içine bir şey giymemişti.

Yoksa altında da mı bişey yok dediğimde gözünü yoldan ayırmadan elinle kontrol et dedi. Elimi uzatıp eteğin altına soktum ve parmaklarım sıcacık amcığa değdi.

bacaklarını ayırdıÇekmeden dudaklarının üzerinde gezindirdim, sıcaklığını ve ıslaklığını hissetmeye çalıştım.

Aslında yanında çırılçıplak oturmak isterdim ama kamyonunu tanıyan bi tanıdık beni görebilir diye vazgeçtim dedi.

İyi etmişsin derken parmağını derinliklerine doğru daldırmaya başladım, kendini

   öne kaydırıp bacaklarını ayırdı ve elimi tutarak amcığına bastırdı. İkinci parmağımı da ıslaklığa kaydırmaya başladım. Elimi tutarak kendini ileri

   geri yaptırıp parmağıma kendini sokturup çıkartmaya başladı. Kıvranıyor, çığlıklar atıyor, evde yapamadıklarını, söyleyemediklerini söylüyordu.
Elimi çekip kendimi öne kaydırdım, hadi bakalım

   göster marifetini dedim. Fermuarımı indirip yarağımı çıkartı ve avucuna alıp sıvazlamaya başladı.

Sikici Hakkım nerede büyüttün bu balta sapını, yollarda benim olmadığım zamanlarda hangi orospulara sokuyorsun bu yarağı söyle bakayım dedi.

Her köşe başında gördüğüm etekliğin yanında durup seni hayal

   ederek yer yerlerinden sikiyorum onları. Sanki seni yırtıyormuş gibi amlar, götler ağızlar sikiyorum dedikçe yarağımı daha sıkı kavrayıp sıvazlamaya devam

   etti. Sağ kolumu altından uzanıp dudaklarının arasına alıp ağır ağır emmeğe başladı. Bende ona yardım etmek için kalçalarımı oynatmaya başladım.

   Arada bir ağzından çıkarıp,

Oh kocacığım beni ağzımdan mı sikiyorsun şimdi, başka nerelerimden sikeceksin diye bağıra bağıra soruyor bir yandan da

   amcığını parmaklıyordu.

Çığlıkları arasında ağzının derinliklerine boşaldım.

Devamı gelecek maillerimde.

Yorumlarını bekliyorum
trukcsdriver@hotmail.com
Gönderen: trucksdriver

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Ablam Beni Gözetliyor

Mart 9, 2011 Yorum yapın

Bir gün eve geldiğimde kimsecikler yoktu.Hemen aldığım sex dergisini okumaya başladım.Aradan zaman geçmeden,ablam geldi,ablam lise son sınıf öğrencisiydi.Ben hemen dergiyi kaldırdım.ablam bana bu günün çok yorucu bir gün olduğunu söyledi,banyoya girmesi gerekiyormuş.

Banyoya girdikten sonra,ben dergiyi çıkarıp,çekmeye başladım ki ablam beni çağırdı.”Belimi ovarmısın” dedi.Ablamın adı merve idi.Ablamın amını gördüm sikim taş gibi olmuştu.Sonra ablama yetermi dedim.”tamam” dedi içeri girdim.Dergimi okurken ablam içeri girdi”ne yapıyorsun?”dedi.Ben çok korkmuştum.

Bana devam et dedi.”hep bunları merak ediyordum”dedi.sonra sikimle oynamaya başladı,dudağıma bir öpücük kondurduktan sonra,koltuğa

   oturdu bacalarını açtı.Ben “olmaz” dedim oda “yaptıklarını annemlere söylerim”dedi.ben devam ettim.İlk önce amını yaladım sıcak ve islaktı.Daha tam olgunlaşmamış memelerinin ucları taş gibiydi.Daha sonra hadi diye bağırdı,ben sikimi amına soktum,hızlandım tıpkı bir motor gibiydim.En sonunda boşaldım.

Ablam hala tatmin olmamıştı.Şimdide götüme diyordu.Ama bn boşalmıştım,ablam sikimi ağzına alarak,sikimi tekrar taş gibi yaptı.Bu sefer götüne sokuyordum.”biraz yavaş daha önce hiç götten sikilmemiştim”dedi.Ben intikam alırcasına,aniden soktum çok bağırdı,bağırması ,inlemesi hoşuma gidiyordu.Bir beş dakika sınra götüne boşaldım.bu sefer tatmin olmuştu.Çünkü:ohlamıştı.Daha sonra annemler işten gelene kadar tekrarlamıştık bu olayları.

Şimdi ablam evli.Bazen kocası işteyken gidiyorum anı tazeletiyorum.Çok mutlu şimdi 1 aylık hamile.(benden değil)Gönderen: Gölge

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Iki Kardeşe Birden Verdim

Mart 9, 2011 4 yorum

Merhaba ben malatyadan esra şu an 21 yaşındayım. Hikayem bundan üç yıl önce ceryan etti ve ben o sıralar halen kızdım. Benim ayşe adında beraber okuduğumuz bir sınıf arkadaşım vardı. Bütün hikaye zaten bu kızın sayesinde başladı.

Beni ders çalışmak için evine çağırdı. Bende babamdan ayşe lerde kalmak ve ders .

   çalışmak için izin alıp onlara gittim. Saat 23:30 a kadar ders çalıştık birlikte. Artık ders çalışmak bayağı sıkmıştı. Ya bize yorgunluğumuzu atacak bişeyler düşünde yapalım dedim.

O da benim dergilerim var,

   onlara bakalım dedi, ben de olur dedim. Biraz sonra elinde dergilerle geldi. Bi bakayım derken hepsinin porno hem de hard porno olduklarını gördüm. Beraber olumaya başladık. Ben hemen amımla oynamaya başladım. ayşe de beni seyrediyordu. ayşe gel sevişelim dedi bende

   olur deyince hemen soyunmaya başladık. Birkaç dakika içinde ikimiz çırılçıplak kalmıştık hemen dudak dudağa öpüşmeye başladık.

Biraz sonra benim göğüslerimi

   yalamaya başladı ve sulanmış amıma doğru inmeye başladı. Artık hem .

   amımı yalıyor hemde parmaklarını arkama sokmaya çalışıyordu. Ben zevkten inlemeye

   başlamıştım. Iki kere boşaldım. ayşe ise yalamaya devam ediyodu. Asıl olanlar bundan sonra oldu. Zaten. Biz sevişmeye devam ederken birden kapı açıldı ve içeri giren ayşe nin abisi murat tı. Direkmen söylediği tek laf sizi 5 dakika sonra yatakodamda görecem.

  

Gelmezseniz siz bilirsiniz demek olmuştu. Kapıyı kapatıp direk gitti. Bizde mecburiyetten geceliklerimizi giyip gitmek zorunda kaldık. Odaya girdiğimizde onu çıplak ve 25 cm lik sikiyle oynarken gördük. Gelin benim küçük lezbiyenlerim sizi lezbiyenlikten bisexüelliğe terfi ettrecem hemen soyunun dedi.

Bizde

   ayşeyle birlikte birbiriizi soyduk ve yanına yattık. Hemen benim dudaklarımdan .

   başlayarak öpmeye başladı. Öpmüyor yalıyordu adeta. Her tarafımı bir güzel yaladıktan sonra kardeşi ayşeyi öpüp yalamaya başladı. ayşeyi de yalamayı bitirdikten sonra yatağa sırt üstü uzandı ve şimdi ikiniz birden sikimi yalayacaksınız dedi. Bizde yalamaya başladık. Çok büyük bir siki vardı.

Avucumuza aldığımızda parmaklarımız birbirine değmiyordu. Ben başını yalıyodum ayşe .

   ise alt taraflarını. Zaten siki ağzıma sığmıyodu. Bide kafama yukarıdan eliyle bastırıyordu. Bu şekilde 10 dakika yaladık. Bütün haşmetiyle boşaldı.

   Bizde dökülen menileri topluyor. Dudak dudağa öpüşerek yutuyorduk. Sonra bana domalmamı söyledi. Bende ona kız olduğumu onunla sikişemeyeceğimi söyleyince okkalı bi tokat yedim bana sen bekle sana biraz sonra dönecem .

   dedi.

Bu sefer kardeşi ayşeyi domalttı ve amına girmeye başladı.

   ayşenin amından kanlar gelmeye başladı. O ise hala içeri gidip geilyodu. Bana gelmemi söyledi bende gittim. Bana domaltıp siktiği ayşenin

   üstüne oturmamı söyledi ve benimle tekrar sevişmeye başladı. Birtaraftan ayşeyi de sikmeye devam ediyodu. Sonra ellerini kalçama koyup sıkmaya başladı.

   Artık itiraf ediyim benimde hoşuma gitmeye başlamıştı. Sonra orta parmağını götüme sokamaya başladı.

yavaş yavaş girmeye başladıBana artık sikilmek istersin

   demi seni çünkü götünden sikecem dedi. Ben sikilmeyi değil o siki nasıl yiyeceğimi düşünmeye başlamıştım. Kardeşinin amından çıkıp bu sefer

   götüne yavaş yavaş girmeye başladı. ayşe bağırmamak için yastığı ısırmaya başlamıştı. Bense yavaş yavaş beni bekleyen sona doğru gidiyodum. Bu şekilde hem kardeşini skiyor hemde benim hem amıma hem götüme parmaklarını sokup benimle sevişiyordu.

Ben pozizyon değiştirip ayşenin amıyla muratın

   daşşaklarını yalamaya başladım bu sırada ayşe iki defa boşakdı. 15 Dakika boyunca sikmeye devam etti. Boşalacağını anlayınca bizim göğüslerimize boşaldı. .

   Boşaldıktan sonra yatağa uzanıp hadi şu yılanı geri diriltin bakalım dedi. Biz de yine o kca siki yakamaya başladık. Tekrar

   eski haşmetine kavuşmaya başlamıştı. Birkaç dakika sonra dimdik olmuştu. Artık bende istiyodum ama koca yarrağı nasıl yiyecem diye düşünüyodum.

Bana yatağa yatmamı söyledi. Bacaklarımı tutup iki yana ayırdı. Ben bu .

   şekilde sikilmeyi beklerken bacaklarımı havaya kaldırıp kafamın yanına koydu ikisinide

   ayşeye ayaklarımı tutmasını söyledi. Benim götüm be amım tam sikinin seviyesine gelmişti. Demek kızsın ha deyip baak şimdi senin amını

   götünü havada nasıl sikecem dedi ve sikini deliklerime sürtmeye başladı. Amıma o kaca yılanı sokmaya başladı. Derinliklerine doğru ilerliyodu. Daha ya 10 ya 12 santim girmesiyle benim amımdan kanlar gelmeye göbeğimden göğüslerime doğru akmaya başladı.

Sonuna kadar girmişti. Artık hızlı

   bir şkilde git gel yapıyordu. Beni yarım saat boyunca sikti. Ben sikilme esnasında en az beş kere boşaldım. Sikini çıkartıp

   tekrar üstümüze boşaldı ve bize üstünüzü yıkayıp gelin dedi. Biz .

   banyoya gittik. Hem yıkanıyor hem de birbirmizi yalıyoduk. Yarım saatlik bir yıkanmadan sonra tabi bir çok kez boşalmış olarak tekrar murat ın yanına gittik. Murat bana seninle şu yarım kalan

   işimize devam edelim dedi. Ben şimdi beni götümden sikeceğini anladım yanına gidip uzandım. Bana bu sefer sikimi tokatlayarak yalıyacaksın dedi. .

  

Bende hem sikini yalıyor hem de dilimle tokatlayarak yılanı tekrar diriltmeye çalışıyodum. Siki taş gibi olmuştu. Bana ayağa kalkıp duvara

   dayanmamı söyledi. Bende dediğini yaptım. Duvara dayandım. Murat ta arkama gelip bacaklarımı açtı ve sikini götüme sürtmeye başladı. ayşede o sırada amımı yalamaya başladı. O koca yılan benim göt deliğimden yavaş yavaş içeri giriyordu.

Beş dakikalık bir uğraştan sonra tamamını

   içine sokmuştu ve birkaç dakika o şekilde durdu. Bende neden durdun diye sorduğumda deliğn biraz genişlesin sikmeye başlayacam dedi. Artık gidip gelmelere başlamıştı. Yarısına kadar çıkarıp sonra tekrar geri sokuyordu. Ben ise götümün acısını aldığım zevkle unutmaya çalışıyodum. Beni yaklaşık

   bir saat bir saat boyunca sikti ve üzerimize boşaldı.

Ama bu gece yaşadığım hem lezbiyenlik hem grup hem de anal zevki bundan sonraki sikişlerimde yaşadım ve artık sikilmek benim için vazgeçilmez birşey oldu. Sizlere benim e-mail adresimi bırakıyorum. Bana en güzel fanteziyi yazan benimle o fanteziyi yapmak iseyen mail le .

   gönderecek 3 kişiyle de aynı zevkleri yaşayıp onlara da yaşatacam.

   Lezbiyen bayanlar sizlerden de mail bekliyorum ama grup sex yapmak isteyenler tercihim olacaktır. Gönderen: esra

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Kızım…

Mart 9, 2011 1 yorum

Sevgili ensest severler. Ensest ilişkilere ilgi duymam ta ki eşim öldükten sonra başladı. Şimdi kızımla birlikte yaşıyoruz. kızım lise`ye giden alımlı bir genç kızdır. Onun ne giydiğine ben karışmam. Çünkü kızım ne zaman ne giyileceğini çok iyi bilenlerden. Okul haricinde genelde mini etek, üzerine badi ve makyajını yapar. Dedim ya .

   çok alımladır.

Bacakları sütun gibi, dudakları kiraz gibi, gözleri fıstık

   yeşili,kumral ve uzun boyludur. Kalçaları yuvarlak ve çok güzeldir. Yürüyüşündeki endamı bile insanı çileden çıkarmaya yeter. Şu an evli olsam

   eşimi boşar onu alırım. İşte böyledir. Evimizde yatak odalarımız bitişiktir.Bir gün kapının önünden geçerken kızımı soyunurken gördüm. Kapı .

   aralıktı ve farkında değildi. Üzerinde ki badiyi çıkarttı ve altındaki mini eteğide çıkarıttı. Sadece kilot ve sütyen ile kaldı. Kırmızı

   bir iç çamaşırı vardı. Deli oldum.

Kenara saklandım ve hemen elimi yarağıma koydum. Taş gibi olmuştu. Niyeti bozmuştum. Girecektim odaya.

   Ve sonunda dayanamadım odaya daldım. Baba dedi. Hemen yataktan aldığı .

   pike ile üzerini örtmeye çalıştı. Kapıyı niye vurmuyorsun, bak soyundum

   şeklinde beni tersledi. Ben de bak kızım şuraya bir otur diyerek onu ikna ettim. “Kızım benim evlenmemi istiyormusun” diye bir soru sordum. Hayır “baba” dedi. Ben “benim üzerime kimseyi getirmeni istemiyorum” dedi.

O zaman “ben de senin bu evden ayrılmanı

   istemiyorum” dedim. Yani evlenmeni. Yaşım genç olduğu için buna itiraz edemeyeceğini umduğum için bu soruyu sordum. kızımla aramızda 20 yaş var.

elimi bacaklarında gezdiriyordumO 18 yaşında ben ise 38 yaşındayım. “`Ne demek istiyorsun baba” dedi. Ben o öyle deyince

   elimi bacaklarında gezdiriyordum. Napıyorsun sen benim babamsın çık, defol, sapık dedi. Ben ise onu iknaya uğraşıyordum. kızım bak dinle dedim. Ama nafile. Artık tecavüzden başka çare kalmamıştı.

Hemen yere yatırdım. Bağırıyor, kalk üzerimden diyordu. Kilotunu indirdim. ve Amını yalamaya başladım.

   Dilimi soktukça bağırıyor daha çok zevk alıyordu. Daha sonra göğüslerini okşamaya yalamaya başladım. İlk zamlarda verdiği tepkiler azalmıştı. Sonra yarağımı .

   ağzına verdim. güzelce yalattırdım. Bu arada hem o benimkini yalıyor, bende arkadan onun göt deliğini ve am deliğini yalıyordum.

Sonra

   yataktan kızımı yere sarkıttım. götüne alıştıra alıştıra yarağımı soktum. Önce bağırdı sonra ise alıştı. O gün ve sürekli olarak kızımı sikmeye başladım. O da bundan zevk almaya başladı. İlk bekaretini .

   babasına vermenin mutluluğunu yaşıyor olmalı. Daha sonra kızımın ayarlamaları ile arkadaşlarını da siktim. Şu an hem kızım hem arkadaşları birlikte sikişiyoruz. kızını sikeceksin ki davulcuya kaçmasın…Gönderen: Murat

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Muhteşem Manzara

Mart 9, 2011 1 yorum

Merhaba ben 19 yaşında 1.90 boyLarında biriyim Size orta okuldayken yaşadığım hikayeyi anlatıcam.O zaman daha yeni ergenliğe girmeye başlamıştım ve Bizim sınıfta çok süper fizikli bir kız vardı en çokta kızın götünden hoşalnıyordum hep ona yaklaşmaya çalıştım ama o hep benden kaçıyordu bi kere yanına oturdum bacaklarını filan elledim ama bundan rahatsız olacakki yanımdan kalktı neyse bir gün beden dersindiydi kızlarla erkeklerin soyunma odalatının aralırında sadece bir duvar vardı ve bütün sesler filan duyluyodu ben ise o kızı hayel edip

   duruyordum bütün kıslar giyinmişti ve tabi erkekler hoca minder üstünde herkese takla attırıyordu sıra o kıza gelmişti tam takla attıktan .

   sonra eşofmanın arasından o muhteşem götü ve kilodu gözüktü bu beni iyice tahrikleştirmişti herkes giyinmeye gitmişti herkes giyindi ve sınıfa

   geçti ama o hala giyiniyordu ve tekti bende tektim o kızlaron soyunma odasının kapısını açtım ve içeri gittim tamda eteği giyiyordu pardon filan ayakları ama niyetim belliydi sikecektim o kısı ve öle ergenlik filan konuşurken benimki iyice kalktı ve bunuda o gördü vede güldü ne gülüyosun dedim önüne bak dedi baktım ve benimki dikleşmişti ona dedimki çok hoşlandıysan al ağzına dedim güldü ve olur dedi bende malafatı çıkararak ağzına verdim öle bir yalıyorduki ne siz sorun ne ben söliyim doruktaydım artık ve sonra onu belinden tutup ayağa kaldırdım biraz beline yüklenerek domalttım ve o güzel götü karşımdaydı artık külodunu çıkarıp benim malafatı onun o güzel amcığında dolaştırmaya başladım ve hafif bir yüklenmemle benim malafat içine girdi ve git gele başladım onun çığılıkları hala aklımda ve sonunda ağzını açtırıp ağzına postayı akkıttırdım çok zevkliydii ve bundan sonra hiç bi maceramız olmadı ama Buna bana Yeter…

BEKLENMEYEN SEX

Mart 9, 2011 Yorum yapın

Çalışdığım işyerinde ben babacan sevecen bir adam olarak tanındığım için kimse ile yakınlık gösteremiyordum buda benim çok hoşlandığım sikmek istediğim kızlardan uzak olamama sebep oluyordu içim içimi yesede yine babacanlığa devam ediyordum birgün yeni işe başlamış 18 yeşına daha varmamış

   bir kız

ben servisi kaçırdım beni eve bırakımısınız diye sıkılarak yanıma geldi bende geç vakit eve yanlız gitmesin diye babacanlıkla tabi kızım olur dedim masamı toplayıp çıkalım diyerek bekltettim daha sonra beraberce otoparka gittik

kimseler yoktu hava iyice kararmıştı tma arabayı çalıştıracağım derken önümde bie el geziniyor

şakınlıkla eli ileri iterek bir kızgınlıkla baktım o da bu olayı kaçırma karizman çizilmez korkma bütün erkekliğini göster dedi bu kelime beni çıldırtmıştı maden isteyen var neden olmasında dercesine fermuarı açtım ve ağzına alacakmı diye beklerken dibine kadar hepsini aldı ve yalamaya başladı ben dona kalmış bu yaşta böyle ağzına alanı düşünemiyordum iş ilerledikçe ben kasılamaya başladım boşalacağımı belirttim oda daha devam ediyordu

daha hiç ağıza boşalmadığm için çekiniyordum oda devametdiyoru bem sıkıyordum bırak kendini bırak diyordu bende bıraktım örle bir boşalyıyordum ki sanki içinde bütün sperlerim bitiecekti. Daha sonra üzerimd menileri temizlemek için peçete ye uzandım ama etrafta hiç sper yoktu herhalde hepsini yutmuştu. Bu bana yetmez evde devam edelim o kaçan sikini içime almak istiyorum acilen eve gidelim diye yalvarmaya başladı

bende sabırsızlıkla yola koyuldum eve gide kadar sikimi iyice kıvama getiriyordu

   eve geldğimizde sikimi pantolanumun içine sokadaım aprtmanda içieri giereken biri görecek diye çok korktum ceketimi belime dolayıp girebildim. Içieri girdiğimizde

   daha üzerimi çıkarmadan dişi kaplan başladı çalışmaya

sevişmeye başladığığımzda kızın üzeründe bir kilotla kalmış beni parçalamaya devam ediyordu ben rabot gibiydim hiç bir şey yapamıyordum o herşeyi yapıyordu kiloduna elimi attığımda iyice ışlanmış yanıyordu. Ters çevirip amını yalamaya başladığımda kız çıldırmaya beklenmedik değişik hareketler yapmaya başlamıştı artık içeri girme zamanı gelmişti benim 20 cm siki içine aldığında ortalık birbirine girdi

   çığlıklar dayanılmazdı

arkama gir oraya boşal dedigirip çıktıkça inlemeler yalvarmalar devam ediyordu artık ben kasılmış boşalma noktasına gelmiştim çıkartıp ağzına verdiğimde koparacak sandım resmen yiyordu boşa gitmesin ben ona doydum arkama gir oraya boşal dedi bir hamlede içeri girdim bir kaç gidip gelmeden sonra boşaldım kendimi yatağa attım ben bitmiş baygın haldeydim bir kaç dakika geçmeden benim sikimi ağına almış kaldırmaya çalışıyordu beş dakika oynadıktan sonra kalkmaya başladı

yanımdan ayrılıp elinde bir iple yatağa bağladı beni artık onundum ne isterse yapacaktı bana sikim kalmış dayanılmayacak şekilde şişmişti ellerim bağlı olduğundan hiç birşey yapamıyordum tma boşalacağım zaman geri çekiliyor benimle oyuncakla

   oynar gibi oynuyordu amının içinde gezdiriyor içine girmiyordu artık kudurmuş boşalt beni diye yalvarıyordum

ben yalvardık ça işi iyice uzatıyordu sonunda beni çözdü ben arslan gibi saldırıp amına iyi ce girip çıktıkça yine o boşalma sahnesi dayanılacak gibi değildi böyle

   hiç boşalmamıştım artık amına boşalacaktım sonuç ne olursa olsun dedim o anladı ve geri çekildi oaraya boşalma başına bela olurum sonra dedi ve üzerine oturmaya çalıştı girmedikçe çıldırıyor girdiye yalvarıyordu sonunda girdim içinde sıktıkça oynayamıyordum götünün kaslarına hakim olan tek

   bir kızdı bu sonunda başarmıştım boşalmayı

ben artık bitmiştim bir günde 5 kez boşlamak beni bitirmişti uyuya kalmıştım iki saat .

   uyumuşum uyandığımda sikimle oynamalar devam ediyordu artık kalıkmıyordu o hışımla kalkan sik ölmüş bir solucan gibiydi kalkmıyordu kız içeri gidip mavi bir hapla geldi içi bunu dedi ben bakakaldım içmiyeceğimi daha sonra devma edeceğimizi söledim ama nafile zorla içirdi bana bu viagraydı

sanırım on dakşka geçmeden benim sik kalmıştı artık .

   değşik pozisyonlar istiyoeum dedi masa üstü mutfak tezgah üstü denememediğimiz

   yer kalmadı en sonunda ben uyurken küveti doldurmuş onun içine girdik sevişmeler küvette devam ediyordu suyun içinde ben soktukça fokur fokur suyun sesini duydukça kudurmalar sesler artmaya başlamıştı

son olsun bu diye yalvarmaya başladım sperö diye bir şey kalmamıştı artık

   bir damla geliyordu
küveteen çıktığmda sarhoş gibiydim orada yığıldım kaldım bayılmışım ayıldığım baımda bekliyor hadi diyordu çişim geldiğinde tuvalete gittin

   çiş iel kangeliyordı artık daha yapamıyacağımı kan geldiğini söyledim kaçarcasına evdem uzaklaştım

üç gün boyunca yemeden içmeden yattım 1 hafta

   sonra kendime geldim hayatımda18 yaşında bir kızın bu kadar isterik ve sex delisi olacağı aklıma bile gelmezdi herkezin başına böyle

   bir sex ilahisi versin çok tatlı çok çokGönderen: target

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Misafir Kuzen

Mart 9, 2011 Yorum yapın

Ben 24 yaşında istanbulda oturan üniversiteyi yeni bitirmiş bir gencim.Bu yaz kuzenimle başımdan geçenleri anlatacağım.Kuzenim sibel 22 yaşında üniversiteyi yeni

   bitirmiş oldukça alımlı ve kaşarımsı tavırları olan bir çıtırdır.Bu yaz bize on günlüğüne geldi bu arada kendisi teyzemin kızı olur.

Annesi ile değil yalnız gelmişti üstelik bize yedi yıl sonra ilk kez geliyordu.karşılamaya gittiğimde ben de onu zor tanıyacaktım otogarda beklerken birden sarışın mini etekli askılı bluzlu bir afet bana doğru gelip sarıldı evet bu oydu.zaten onu gördüğümde sikim kalkmıştı ki bu beklediğim Sibel di o beni hemen tanımış resimden olacak sanırım ben ise tanıyamamıştım bile.

Neyse birlikte eve geldik sohbet ettik bacaklarından gözümü alamıyordum bembeyaz bacakları vardı.Saat epey geç olmuştu ve yatma zamanı gelmişti o bana hep yakın samimi tavırlar sergiliyordu

   bu arada.

Sibeli yatacağı yer salondaki yatağı açılan koltuk idi başka bir de benim odamda boş yatak vardı.ben ise yeni alınan koltuğun yatağının makasları ile oynayıp gündüzden açılmamasını sağlamıştım.

Annemler yatağı açtığında .

   tam açılmıyordu tabi yatacak bir yatak benim odamda kalmıştı.annem sibele

   istersen açman yat veya istersen içerdeki yatakta yatabilirsin bu gecelik siz kardeş sayılırsınız demişti.tabi içierde yatabilirim kardeşiz tabi hem bilgisayarda

   nette gezeriz biraz dedi.bu beni iyice heyecanlandırdı.neyse nette biraz dolaştıktan sonra uykusunun geldini söyleyip yorgundu ki hemen yattı anlayacağınız o gece bir şey olmadı.ikinci gün ben koltuğun tamir olmasını önlemek için ustayı bulamadığımı falan söyledim.

Bu gece yine odamdaydı hem de yorgun olmayarak bu gece ne yapıp edip onu sikmeliyim diye düşündüm.Gece odaya çekildik yataklarımıza yattık yattığımız yerden konuşuyorduk ki bana

   kapıyı kapatsana dedi heyecanlanmıştım gidip hemen odanın kapısını hemen kapadım.

O kalktı mini geceliğiyle üfff çok canım sıkıldı aç bilgisayarı da gezelim biraz nette dedi.hemen açtım yan yana oturduk o istediği siteye giriyordu ama porno site açmıyordu bu arada çıplak bacakları

   benim de ayağımda sort olduğundan bacaklarıma sürtüyordu.acayip şekilde yarağım kalkmıştı derken önümde çantasını almak için domaldı ve çantasından sigara çıkartıp yaktı.bu beni iyice tahrik etmişti.Bundan sonrasını karşılıklı konuşma şeklinde yazıyorum.

-ooo Sibel sigaraya da mı başladın.
-evet ya ne yaparsın cansıkısı işte

   büyükşehirde üniversite okumak insanı her şeye alıştırıyor ne o sen içmiyorsun galiba
-yok ama doğru söylüyorsun büyükşehirdeki üniversite kızları hayatlarını yaşıyor her zevk alınacak şeyi yapıyorlar
-e heralde zeki kızlarız hayat yaşamak için diilmi ?sizi peşimizden koşturuyoruz.
-heralde şu güzelliğe makyajına baksana insanın

   içi erir valla
-hadi ya çok mu güzelim her erkeğin ortak sözü bu ya .saol yinede teşekkür ederim.
-en çok nerem güzel?
-yüzün bacakların kalçaların harika şu bacaklara bak bembeyaz mis gibi inan kuzen olmasak elleyesi geliyor insanın
-çok istiyorsan elleyebilirsin ya senin

   ki hazırolda zaten bana kalktı heralde
-elbette

tek elle okşuyorBu arada bacaklarını okşamaya başladım. O da bana sigaramı elinle içirirmisin dedi zevkle deyip tek elle okşuyor tek elle sigarasını elimle içiriyordum.elimi iyice yukarı dogru çıkarmıştım ki o da elini sikimin üzerine koyup ellemeye başladı.aç şunu da bir görelim dedi.

bilgisayarı kapatıp yatağın üzerine geçtik onu soymaya başlamıştım ki dur dedi ufak da olsa yakalanma riskimiz olduğundan soyunamazdık zaten yarı çıplaktık külodunu çıkardım ve önce göğüslerini emdim sonra kaymak gibi daracık amını yalamaya koyuldum.ben

   amına kafayı gömmüş yalarken o bir sigara daha yakmış bu kez çok daha zevkle orospular gibi içip üflüyordu.

Sonra yer değiştik ve o külodumu indirip siki karşısında görünce harika pürüzsüz bir yarak deyip yalamaya koyuldu ölecek gibiydim müthiş zevliydi.tam bir orospular gibi saxo çekiyordu.bu arada konuşmaları çok tahrik ediciydi hadi poziyonumuzu alalım da yerleştir artık bu siki bana demesi beni kudurttu.bende oo seni çok siken oldu mu kız oralarda dedim boşver sikeni de sen bakalım iyi sikecekmisin hem çok siken

   olsa amım bu kadar dar kalır mı dedi.

Yatağa sırt üstü yattı ve ben de üzerine geçip yarağı tek hareketle kuzenimin

   amcığına yerleştirdim.pompalamaya başladığımda durmadan konuşuyordu gidip eldikçe ohh sik beni kuzenim hadi pompala bana geçir o yarağını kökle ohh ohhh dağıt makyajımı kuzen siki demek bu yüzden çok zevkli imiş kızlar hep tavsiye ediyordu ohh ohh diyordu hadi küfret bana dedi ben de bir yandan sokuyor pompalıyor bir yandan küfrediyordum

-amına koyduğumu kaşarı seni sikiliyorsun işte bana istediğin bu yaraktı dimi

   kimbilir kaç farklı yarak yedin sen
-evet yedim kaşarım dimi
-evet kaşarsın orospu kaltak amını siktimi kaşar sibeli
-evet sik beni herkes siksin arkadaşların da yarak hastasıyım ben

diyerek boşaldık sonra da sabaha dek amdan götten siktim onu şimdi dört gözle buluşacağımız başka bir zamanı bekliyorum.kafaya koydum evlense bile sikmeye devam edeceğim onu o sözleri kimse sikilirken söylemiyor çünkü..bayanlar bana mail atabilirsiniz ilginizi çektiyse.Gönderen: kuzen123221

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Yengem Ve Bana Yaptıkları

Mart 9, 2011 Yorum yapın

Hikayem aslında sıradan bir yenge hikayesi olarak görülebilir fakat anlatacağım olaylar benim hayatımda dönüm noktası oldu diyebilirim…

Bir cumartesi sabahı idi yengemle aynı apartmanda karsı karsıya otururduk. çok alımlı kalçaları muhtesem denecek kadar güzel ve kıvrımlı idi.onun amcamla evlendiği zamandan

   hep otuzbir çekerek hayal eder,fakat ona yaklaşmaya cesaret edemezdim,açıkcası aramız çok iyi değildi.dediğim gibi bir c.tesi sabahı kalktığımda annemle beraber

   oturduğunu gördüm,üstünde penbe bir saten gecelik vardı,gizli gizli aralarında konusuyorlardı.bende günaydın deyip aralarından geçtim banyo yaptım ve kahvaltıya oturduk.

tam karsımda

   oturuyor idi ve benim sikim taş gibi olmuştu onu adeta gözlerimle sikiyordum neyse sadete gelelim bana bugün işimin olup olmadığını sordu bende bugün boştayım yenge dedim ve bana doktara gideceğini ve benimle gelip gelemeyeceğini sordu hemen balıklama atladım tabiki neden

   olmasın dedim ve yola çıktıküstünde siyah daracık bir etek vardı kalçalar bir o yana bir bu yana salınıyor idi

sokakta

   herkes ona bakıyorlardı otobüsle gidecektik hava yağmurlu idi otobüsler çok kalabalık idi bu benim için iyi bir fırsattı otobüse bindiğimizde

   onu hemen önüme aldım ufak ufak değdirmeye başladım çok zevk alıyordum adeta bosalmak üzereydim ki yengem ne oluyor cinsinden arkasını dönüp gözlerimin içine öyle bir baktıki doğrusu korkudan kendimi hemen geri çektim.işimizi bitirene kadar hiç konuşmadık diyebilirim.

güzelmiyim dedi ve film .

   koptueve geldiğimizde annemler yoktu ve tabi bendede anahtar yoktu yengem gel dedi zaten seninle konusacaklarım var deyip zoraki içeri girdim,oturduk

   ve konu otobüsdeki olaya geldi böyle şeyler yapmamamı onun yengesi falan olduğumu söyledi bende kabul ettim ama onun çok alımlı

   bir bayan olduğunu ve dayanamadığımı ima ettim oda bana gerçektende .

   güzelmiyim dedi ve film koptu ona dünyalar güzelisin yengecim deyip üzerine atladım

bir defadan birsey olmaz hadi yenge bunu sende istiyorsun dedim o bana sürekli olmaz diyor bi taraftanda kurtulmaya

   çalısıyordu bende eteğini sıyırıp jartiyerli bacaklarını oksuyordum ve birden tamam dur beni nasıl istiyorsan öyle sik deyip beni adeta şok etti neye uğradığımı sasırdım bana nasıl olsa sikicen birde seninkinin tadına bakalım zorla olacağına güzellikle olsun deyip eteğini domalarak sıyırdı

   ve gel gir dedi hemen arkasına geçip benim 17 cm lik malı geçirdim

abazalığında vermiş oldugu azgınlık sayesinde deliler gibi

   pompalıyordum ayaküstü yengeme beceriyordum harika birseydi ben yaklasık 5 dk sonra içine boşaltıktan sonra benimkini ağzına verdim cabucak yalayarak tekrar dimdik yapmıştı benimkini bu sefer üste çıkmak istediğini söyledi kabul ettim üstümde zıplayarak zevke gelmişti 15 dk da böyle gittikten sonra bir volkan gibi 2. defa içine bosaldım aldığımız zevki anlatamam…şimdilerde arasıra böyle kaçamaklar yapıyoruz,ikimizde çok mutluyuz mutlu olmayan biri .

   varsa herhalde amcamdır.Gönderen: doyumsuz

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Yengem

Mart 9, 2011 Yorum yapın

Ben 16 yaşında azgın bir gencim.Kızlardan umduğumu bulamamıştım.Abazalığımın doruğundaydım..

Bunu yazıktan 1 ay önce falan oldu olay.Gayet gerçek. Amcam yurt dışına çıktığı için yengem yalnız kalıyordu.Yalnız kalmaması için hep beni yollarlardı ufaklıktan beri.Ama bu sefer çok farklı oldu.Yengem hep fantezi kraliçemdi.Çok dolgun vücutlu
İri göğüslü , balık etli sarışın bir kadındı.

Yengem gün .

   boyu ev işi yapmış.Ben gittiğimde çok yorgun olduğunu ve bir

   banyo yapacağını söyledi.Ben de ben yapacaktım sıramı kaptın dedim.Ne fark eder ki gel beraber girelim dedi.
Banyo kabinliydi.Banyoya şortla girdim.Yengem

   ise südyenini çıkardı sadece tangası kalmıştı.Sikim acayip tahrik olmuş ve kalkmıştı.Bir süre sonra böyle rahat olmadığnı ve tangasını çıkaracağını ve .

   benim de çıkarmamı istedi.Ben başta utandım.

anadan doğma kalmıştıkGereği yok desemde. Ben senin yengenim nolacak ki dedi.Tamam dedim.Tangasını çıkardığında o bebek

   gibi tüysüz amcığı gözüküyordu.Bende şortumu çıkardım ve ikimizde anadan doğma kalmıştık.Bana baya büyükmüş dedi..Kızarmıştım.Kabin dar olduğu için ha bire sürtünüyordum..

Ve yengem bir şey demiyordu.Bundan zevk mi alıyorsun diyince ben çıktım.Odada havlu ile oturdum.Yengem de çırılçıplak odada yere serildi ve

   bana masaj yaparmısın dedi.Tabii ki dedim.Yukardan aşağa doğru masaja başladım.Ve artık dayanamıyordum.Birden arkadan götüne girdim.Yengem derin bir ah çekti.Çok şahanesin ve seni istiyorum dedi.Sabahlara kadar götten ve amından sikiştik.Dudaklarına yapışıp yarım saat bırakmıyordum.Bundan sonra her akşam sikişiyorduk…

Benimle konuşmak isteyen bayanlar

   varsa sizleri bekliyorum.Gönderen: ZiRZop

Kategoriler:Ensest Hikayeler
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.