Arşiv

Archive for Mart 2011

Annenim Külotlu Çorapları

Mart 9, 2011 Yorum yap

Ben 27 yaşında uzun boylu atletik bir gencim. Anlatacağım olay bundan 2 sene önce oldu.

Her zaman külotlu çoraplara aşırı

   ilgim vardı. Belli bir süre sonra bu ilgi giymeye kadar gitti. Annemin renk renk çoraplatrını alıyor giyiyor ve mastürbasyon yapıyordum.

   Annem bankacı olduğu için hep çorap giyer ve uzun süre bacağında kalırdı. Bu yüzden de tüm kokusu sinerdi çoraplara. Bu koku beni deli etmeye başlamıştı. İşten her gelişinde onun bacaklarını izliyor çorapları çıkarır çıkarmaz bulup mastürbasyon yapıyordum. Babam uzun süreli

   bir yurt dışı gezisine gidecekti. Bunu en azından ona daha fazla yaklaşma açısından bir fırsat olarak görmüştüm.

Babam gideli yaklaşık 2 hafta olmuştu ama bende hiç ilerleme yoktu. Artık çıldırmak üzereydim. Annemi külotlu çoraplarıyla sikmek istiyordum. Bir akşam oldukça yorgun gelmişti. Hemen kanepeye uzandı ve bacaklaklarını yukarı doğru kaldırdı. Dinlenmek için.

İşte müthiş bir sahneydi. Lacivert parlak çorapları vardı. Diz hizasındaki eteği bacaklarını yukarı uzatınca mini etek gibi olmuştu. Benim sikimde taş gibi tabii ki. Hemen yanına gidip ayaklarına ve

   bacaklarına masaj yapmayı teklif ettim. Dokunmak harika bir his veriyordu. Elim bacaklarında, ayaklarında, topuğunda geziniyordu. Birden kendimi tutamadım ve ayağından öptüm.

Ayaklarını öpmeye başladım…Gülümseyerek bana baktı. Ben kızacağını düşünmüştüm. Bu davranışı beni biraz rahatlattı ve daha ileri gitmemi sağladı. Yavaşça

   yukarılara doğru çıktım. “Dur artık yoksa bu iş ilerleyecek” dedi. Sanırım oda istiyordu. Ne de olsa 2 haftadır açtı.

“Gitsin ne olacak” dediğimde hiç itiraz etmeden elimi alıp külotlu çorabının tam ağ bölgesine koydu ve bastırdı. Artık geri dönüş yoktu.

   Hemen ayaklarını öpmeye başladım. Cesaretim tam gelmemişti. Bunu anlamış olacak ki elimi alıp göğüslerini sıktırdı.

Annemin o hep arzuladığım çoraplı ayakları ağzımda, elim göğsündeydi ve o inliyordu. Amı o kadar sulanmıştı ki
çorabı bile ıslanmıştı. Artık dayanamıyordum. Çorabını ve külodunu bir

   arada aşağıya çektim. Soyundum ve taş gibi olmuş sikimi alev alev yanan amına soktum. “Hadi sik anneni”, “becer beni beni .

   oğlum” diye çığlık atıyordu. Annemi sikiyordum. Boşalmadan sikimi çıkarıp tüm menilerimi çoraplı ayaklarına attırdım. Artık durmak yoktu. Sikimi eline verip tekrar sertleştirdim ve bu sefer arkadan yapmak istediğimi söyledim.

Bunu yapmak istemediğini söyleyince elimle onu ters çevirip olanları babama anlatırım dedim. götünü kremleyip sikimi sokmaya başladım ama çok dardı ve .

   acı çektiği belliydi. Ama bu tada vardıktan sonra duramazdım. Birden yüklendim ve köküne kadar soktum. Gözlerinden yaş geldi. Hafif bir sesle ağlıyordu. “Artık sen benim kadınımsın. Seni hep sikeceğim” dedim.

Inleyerek götüne boşaldım. Sikimi çıkardığımda götünden kan geldi. Daha sonra hep amından siktim. Artık ben hangi renk çorap istersem onu

   giyiyor… Gönderen: Pantyhose977

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Ablama Şantaj

Mart 9, 2011 Yorum yap

Bu olay yaşandığında ben 16 ablam 18 yaşındaydı. Ablam(sema) esmer, 1, 70 boylarında 55 kilodur. Göğüsleri vücuduna göre büyük sayılır, kalçaları ise beni her zaman azdıracak biçimde yusyuvarlaktır.

Birgün okuldan döndüğümüzde, ikimizde liseye gidiyorduk, ablam hemen odasına gitti. Bense bişeyler atıştırmak için mutfağa gittim. Az sonra odama dönerken bişeyler görebilmek için ablamın odasının anahtar deliğinden baktım. Ablam üstünü değiştirmeden yatağına oturmuş sigara içiyordu, bunu görünce hemen aklıma bir plan geldi ve içeri girdim. Ablam “ne yapıyorsun” derken bir yandan da sigarayı söndürmeye çalışıyordu. Bende “hiç sadece babama söyleyeceğim birşey olup olmadığına bakıyorum” dedim.

O an bana nefretle baktı ama kozlar

   benim elimdedi. Ona “babama söylemem ama bir şartla” dedim. “Neymiş o?” dedi. İnsan söylenirken biraz zorlanıyordu ama bir anda ağzımdan

   dökülüverdi “seni sikersem vazgeçerim” dedim. Sema “nasıl olur biz kardeşiz böyle bişeyi nasıl düşünürsün?” dedi. Bende “sana 15 dakika karar

   ver, eğer olumluysa odama gel değilse akşam için bir konuşma hazırla!” dedim ve odama gittim.

5 Dakika sonra ablamın odasının

   kapısının açıldığını duydum ve yatağımda yatarken kalbim hızla çarpmaya başladı. Az sonra odamın kapısı açıldı ve sema okul formasıyla içeri

   süzüldü. “Bu sadece bir kez olacak ve kimse bilmeyecek” dedi. Güçlükle “tamam” dedim. Gömleğini çıkardı beyaz dantelli bir sütyeni vardı

   onuda çıkarınca benimki hemen şaha kalktı. Daha sonra eteğini çıkaracakti ki “önce ağzına boşalacağım” dedim. “Sadece bir kere için anlaştık unutma” dedi bende “her deliğe bir kere” dedim. Bir an vazgeçecek diye çok korktum ama onun babamdan korkusu daha büyüktü.

   Önümde diz çöktü ve benimkini ağzına aldı.

İyice yalamasını söylüyordum…Bu sırada ben göğüslerini okşuyordum ve gitgide daha fazlasını ağzına aldığı yarrağımı iyice yalamasını söylüyordum. Bir süre sonra ayağa kalktım ve ablamın kafasını sikime bastırmaya başladım. Son anda ağzından çıkıp yüzüne

   boşaldım. O kadar çok menim vardi ki sema`nın ağzı burnu saçları meni oldu. O banyoya temizlenmek için gidip geri geldiğinde ben anca toparlanmıştım. Eteğini çıkaracaktı ki ona kilodunu çıkarmasını ve bana vermesini söyledim. Oda komutlarıma pek istemeyerek uydu. Karşımda dans

   etmesi için müziği açtım ve benimkini kaldırmak için önce kokladığım iç çamaşırını aletime sürmeye başladım. O ara ablam saçlarını ellerinin arasına alırken göğüslerinin görüntüsü beni çıldırttı. “Gel buraya sikimin üstüne .

   otur” dedim. Artık iyice havaya girmiştim.

Yatağa yaklaştı. Sırtımdan tutup

   önce sağ sonra sol ayağını yatağa koydu. Bu arada eli sikime gitti onu ortaladı ve hafif bir inlemeyle başıyla amının dudaklarını birleştirdi. Yavaş yavaş oturup kalkmaya başladı, biraz sonra bu büyülü atmosferden kurtulup göğüslerinin tadına bakmaya başladım. Inlemerinin artışıyla göğüsleride

   iyice dikleşmişti. Bir sağ göğsünün bir sol göğsünün ucunu öperken ablamda havaya girdi ve kafamı hafifce kaldırıp beni öptü. Dudaklarına

   öyle bir yapıştım ki dillerimiz bir dakika boyunca birbiriyle sevişti.

Derken ablam kafasını inlemelerinin armasıyla geri çekti ve “ahhh” diye

   bir çığlık atarak boşaldı. Bu arada bende gelmek üzereydim. Bunu hemen farkedip ablamı yatağa yatırdım ve amından çıkıp göğüslerinin arasına yarrağımı soktum. Göğüslerini sıkarak sikimi arasına soktum ve oraya boşaldım.

Genişletmeye başladım…Bayağı bir yorulmama rağmen götünü sikmek istiyordum. Onu kaldırdım

   ve ağzına verdim. Benimki bir iki dakikada kendine geldi. Ablamı bilgisayar masasına dayayıp arakadan amını yalamaya başladım. Inlemeleri artmaya başlayınca

   kalkıp parmaklarını götüne birer birer sokup genişletmeye başladım.

Bana “fazla acıtma lütfen” dedi. Bu beni daha da azdırdı ve sikimim başını götüne bir anda sokunca ablam düşecek gibi oldu. Hemen saçından tutup çektim. Elleriyle kalçalarını aralamaya çalışıyordu. Bende bastırıyordum. Ama artık iniltileri hırıltıya dönüşmüştü. Biraz sokup fazla zorlamadan gidip gelmeye başladım ama bu bile ablama yetmişti. “Ahhh”, “ohhh”, “ıhhh” gibi

   sesleri beni daha da azdırıyordu.

Arkadan sarılıp iyice şişmiş göğüslerini sıkarken elim kendi menime geldi bunu ablamın ağzına götürdüm. Artık refleks gibi olduğu için hemen yaladı. Hızımı giderek arttırdım. Bir yandan da amını parmaklıyordum ve inleme kükreme arası bir sesle

   boşaldım. O kadar çok boşalmıştım ki ablamın götüneden meniler eteğine akıyordu. Onu bırakır bırakmaz hemen yere oturdu ve bana gülümseyerek

   “artık içkiye de başlayacağım” dedi… Gönderen: Qwerty25

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Bu Sefer Olmadı Ama Bidahakine…

Mart 9, 2011 Yorum yap

Selamlar ben A. istanbulluyum 19 yasındayım size anlatacagım olay 16 yasındaki komsu kızıyla ılgılı bu kız yasına gore ırı yapılı göğüsleri limon kadar yuvarlak (tam jennifer lopez kalcası) götlü bir kız adı halime bende biraz sübyanci oldugumdan bu kıza sikileck bi fahişe gibi bakıyor onu sıktıgımı hayal edıyor sikmenın yollarını arıyordum

ben kızı nerde gorsem sikim klakıyo oyle

   bakıyodumkı bazen rahatsız oluyodu gozlerındeki ifadeden belli oluyodu bu adeta gozumle sıkıyodum kızı bir gun ben gezmeden geliom apt girişinde

   faturalara bakıom ogelmezmı okuldan tam dız hızasında etegıyle karsımda selamlastık yukarı cıkmaya basladı

ben arkasından bakıodum ılk kata cıkınca hemen dıpten bakmayabasladım off altına tayt gıymıs kıcı kabak gıbı ortada neyse bende eve cıktım tam 31`e baslıyacam kapı

   calındı actım annem sızdemı dedı yok dedım benım asnnemde yok beraber pazara fılan gıtmıslerdır dedımm anahtarı yokmus kapıda kalmıs benım küçük orospum içeri gel bizde bekle dedim olur dedi içeri geldi

bi kola verdım derslerınden filan bahsettık içerde üzerimi degiştirebilirmiyım

   dedi olur dedim iceri dondugunde üstte tişört altta etek altına gıydıgı tayt benım mal diklendı ah dedim içimden simdi

   bisiksem seni 15 cmnin 15ini birdensoksam amına.

Sen tv izle ben biligisayarda bişeye bkıcam dyıp kendımı odaya attım sübyan fotolarına bakıp bi posta gıttım nasıl sıkerım dıe dusunurken ecza dolabına bakmak geldi aklıma her turlu agrı kesıcı fılan bulunurdu

   uyku hapı vardı bıldigim kadarıyla ecza dolabını karıstırmaya basladım ne işe yaradıgını bilmedigim ilacların kagıdını okuyp bakıodum kı bırısın de

   uyku bozuklugu ve uyku duzensızlıgı tedavısınde fılkan yazıo

ben buldum dedım sikimi biraz ovaladım içeri gectim kolasını nıcmıs cizgi

   film kanalını izliyo bi kola daha içermisin dedim evet dedı ıcerı gectım iki tane hapı bıcagın sapıyla ezıp toz halıne getırdım bardaga bosalttım azcık su koyup karıstırdım ustunede kolayı koıydum ıyıce karıstırdım goturup ver dım kolayı ıctı ben beklemeye basladımm on dakka sonra esneyerek sandalyeden kalkıp kanepeye gectı uyuklasmaya basladı

on dakka sonratamamen uyumustu artık durttum sesverdım

   cıtı cıkmadı suyla yuzunu ıslattım tık yok kucaklayıp yatak odama gorudum yataga attım tişörtünü ve taytını cıkardım kilotla kalmıstı önce dudaklarını optum dılımı agzına soktum emdım bes dakka falan sonra goguslerını yalamaya basladım

bı elımlede amını oksuodum ope ope gobegıne ındım kilkotunu cekıp aldıktan sonra amını bıraz seyrettım ve hemen yumuldum on dakıka fılan yaladım kızlıgını bozmak stemedım sıkımı alıp agzına soktum gıt gel yapmaya basladım 69 a gecip bende onun amını yalıyodum agzının acınde gıdıp

   gelıodum

iyice zevlenmiştim amının tadı yumusak dılı dayanamadım ve agzına patladım bosalmanın verdıgı zevkle daha bı ıstahla yalamaya basladım yarım saat falan yaladım gotten sıksemmı dıye n dusundum ama vazgectım agzını amını sıldım gıydırıp kanepeye yatırdım gene ustune bı

   ortu attım

1 saat sonra annemle annesı geldi annesıne halıme bızde dedım baktı uyudugunu gordu aslan abısı ustunude ortmus kızımın dıye bana yag cektı uyanmöasın kucagıma alıp gıdıyım dedı ama kadın zayıf zaten zorlandı ben cıkarırım dedım kucakladım cıkmaya basladım

annesı onde ben arkada yukarı cıkıyoruz bı taraftan anası gotunu sallıyo onumde bı taraftan kızın amını gotunu .

   mıncıklıyorum kucagımda inşallah bidaha boyle bi şans geceer elimede bu sefer bı gotten falan dayarım byeGönderen: sübyanci

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Ev Sahibim 2

Mart 9, 2011 Yorum yap

Sizlere daha önce yazdığım gibi ev sahibim benim köpeğimle 4 kere daha sikişti ama ne sikiş her seferinde doymak nedir bilmiyordu ev sahibim köpeğimin sikini yalamasınıda öğrenmişti neyse damadı o gün görüp görmediğini bilmiyorum dediştim ama damadı hepsini görmüş bana daha sonra gelip anlattı bende evet dedim ikimizde bildiğin gibi köpeğimle sikişiyoruz dedim

o da bana bunların hepsini oğluna kızına

   hatta damadına anlatacağım dedi bir şartım var sana diye söyledi şartıda kaynanamı bana hazırlayacaksın kendiliğinden bana am verecek dedi bende kabul ettim tabi bu arada benide ayak üstü bir güzel sikti bana bu daha bitmedi dedi gitti bende ev sahibimi .

   nasıl damadına hazırlarım diye düşünüyordum

bir gün bize geldi konuşmamız daha sonra yine sekse geldi ben birşey söyleyeceğim aramızda kalacak

   dedim tamam dedi ben damadımla şikişiyorum dedim inanamadı bende anlattım herşeyi senin damadında sende gözü var senden hoşlanıyor fakat sen farkında değilsin dedim olmaz ya dedi dikkat et dedim

ben damada herşeyi anlatım damadı daha yakın olmaya başlamış geldi bana evet ben farkında değildim senin dediğin doğruymuş dedi damadım resmen bana asılıyor dedi bende sen damada o güzel amını siktir dedim bakalım dedi gitti bir gün damadı gelmiş damadı otururken ev sahibim banyo yapmaya girmiş damadına seslenip tüpün bittiğini

   söylemiş içerideki tüpü getirip değiştirmesini söylemiş

damadı banyoda bunu çıplak vaziyette görünce şaşırmış ev sahibim ilk defamı çıplak kadın görüyorsun demiş damadıda ev sahibime kur yapmış damadına soyun hemen yanıma gel dedim damadı hemen soyunnarak kaynanasının yanına gitmiş dudaklarını delicesine

   emmeye başlamış memelerininm başlarını hoyratça ısırmaya amını yalamaya damadı arkasından sikini ağzına vermiş

19 santimlik yarağı yalarken zorlanmış damadı kucağına alıp sikinin üzerine yavaş yavaş oturtmuş gidip gelmeler hızlanmış ev sahibim arka arkaya boşalmış en sonunda damadıda çoşkulu biçimde içine boşalmış doğru yatak odasına götürüp oradada doyasıya kadar amını sikip amının içini küçük bir göle çevirmiş ama ev sahibim bitmiş

ertesi günü buları tek tek bana anlattı teşekkür etti sikişmeleri hala devam ediyor bir dahaki sefere damadının ikimizi birlikte nasıl

   siktiğini anlatacağım hoşça kalın.Gönderen: gül

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Ablam Ve Kardeşim

Mart 9, 2011 Yorum yap

Merhaba. Çok fazla uzatmadan konuya girmek istiyorum. Ben orhan yaşım 17 ve 2 tane kız kardeşim var biri dilara diğeride petek.

Aşağı yukarı 16 yaşımdan beri hep onları izler ve onları düşünerek masturbasyon yaparım. Bence biraz sapıkça bişey ama aynı

   evde yaşadığımız için sık sık frikik veriyorlar bende bir erkek olarak dayanamıyorum.

Bir pazar sabahı ailecek kahvaltı ediyorduk. Ben dışarı çıkıcaktım fakat derslerimden dolayı problemlerim olduğu için babam izin vermemişti. Sinirle odama gittim. Kardeşlerimden petek de beni yatıştırmak için odama

   girmişti. Üstünde yataktan kalktığı gecelik vardı. Bu arada petek 16 ve dilara 19 yaşında. Biraz petekle muhabbet edip yatıştıktan sonra

   ayağa kalkarken sıyrılmış geceliğinden donunu görmüştüm. Iyice tahrik olmuştum. Yaşı 16 olmasına rağmen beni çok tahrik ediyordu.

Sonra ablam dilarada

   ailemin yanında sigara içemediği için oda benim odamın balkonuna geldi. Gizlice sigara içmeye başladı ve bende yanına çıktım. O sıradada peteği gözcü olarak kapıya koymuştuk. Ablamla konuşurken ben tabureye oturdum oda ayakta duruyordu. Altında sadece kısa bir şort ve içinde

   boxer vardı ama şort boxerdan kısa olduğu için kenarlardan çıkmış boxerını görünce tahrik olmuştum. Sonra bacağına dokunmak istedim ama korkmuştum ya aşırı bir tepki verirse diye. Yinede kendime engel olamadım ve tek elimle şakalaşırmış gibi yapıp bacağını elledim. Oda bana dönerek napıyorsun dedi.

Direk cevabımı verdim daha önce biriyle yattınmı diye. Oda bana bakarak anlaşılan sen biraz kudurmuşsun kız arkadaşın

   yokmu gidip rahatlıyacağın dedi. Bende var ama evden çıkamadığım için deliricem dedim. Gülümseyerek bana doğru döndü o sırada çok heycanlanmıştım.

   O sırada kardeşim gelerek annem geliyo atın sigaraları dedi bizde dışarı attık ve muhabbet ediyomuşuz gibi yaptık.

Başbaşa kalmıştık…Annem tuzlaya

   gidicez hadi petek diyip kardeşimi çağardı. Ablamın gitmiyeceğini bildikleri için sormadılar bile. Benimde malum çıkmam yasaktı. petekde tamam dedi. Ben itiraz ettim hayır petekle bişey konuşucam evde kalsın dedim. Annemde kalıcanmı evde diyince kardeşimde meraklanıp tamam ben evde kalıcam demişti. İçimden bugünü evde kalmışken ablam ve kardeşimi sikerek değerlendirebilirim diye düşünüyordum.

Ve annemler gitmişti. Başbaşa kalmıştık. petek yanıma gelip ne

   konuşucan benle çok merak ettim dedi. Bende bekle biraz daha vaktimiz var nasılsa dedim. Ablamla kaldığımız yerden konuşmaya devam ediyorduk. Hala soruma cevap vermedin dedim. Oda tekrar gülerek neden merak ediyorsun ki dedi. Hem burda 16 yaşında bi kız var

   onun yanında böyle şeyler konuşulmaz dedi. Bende oda öğrensin işte tecrübe edinir dedim. kız kardeşimde yanımıza oturdu. Ablam kolay lokma gibi gözükmüyordu. Bende yine şaka yaparmış gibi ellerimi bacaklarına koydum bu sefer ne istiyorsun dedi. Merak ettiğin ne dedi. Bende

   hiç sadece şaka yaptım diyince gel benle bakalım bi içeri dedi. Çok heycanlıydım ama umarım istediğimi alırdım.

Ablam odasında kapıyı kapadı ve peteğe salonda oturmasını söyledi. Biz abinle bişey konuşucaz diyerek. Ablam merak ettiğin bumu dedi ve elimi şortunun üstünden amına koydu. Ellerim titremeye başlamıştı bende sesim titreyerek evet dedim. Oda tamam o zaman dedi.

Soyun dedi. Ilk başta bende

   sadece üstümden tişörtümü çıkarttım. Ağır hareket ediyordum çünkü açıkcası biraz utanıyordum. O da o sırada şortunu çıkarttı. Evet hadisene dedi bende. Peki diyip bu sefer herşeyimi çıkarttım. Heycandan sikim ufacık kalmıştı. Ve kalkmıyordu

Ablam görünce bu ne diyerek tepki verdi. Bende

   hemen cevap verdim heycandan oldu diye ama oda direk elini sikime atarak oynamaya başladı. Yavaş yavaş sikim kalkmaya başlamıştı bu

   sırada kapıdan bir tıkırtı geldi. Ablam petek diyerek bi bağardı. Ondan sonra seslerden anladığım kadarıyla bi koşma sesi geldi. Kapıyı

   açıp çıplak bi vaziyette salona giden ablam şu yaramazda orda .

   kapı deliğinden sürüneceğine yanımızda bişeyler öğrensin madem bu kadar meraklı dedi ve peteğide odaya aldı.

Patlamak üzereydim…Çok korkuyordum ya kardeşim ağzını tutamayıp annemlere söylerse diye. Ama ablam boş durmuyordu peteği alarak tut şimdi şunu diyerek yarrağımı peteğin eline verdi. petek yavaş yavaş oynamaya başlamıştı. Iyice tahrik olmuştum artık patlamak üzereydim

   ve kendimi geri çekerek yere boşaldım. Ablam şimdi görelim neyin var neyin yok dedi ve sikimi ağzına aldı. petekde biraz iğrenmiş gözüküyordu bu durumdan ve kenardan izliyordu. Sonra yeter artık bu kadar diyip domal dedim. Ablam hemen domalmıştı ve içine

   girdim. Yavaş yavaş gidip gelirken peteği yanına çağardı ablam.

Şimdi .

   göğüslerimi em bakalım küçük orospu diyince iyice gaza gelmiştim. Ablamın içinden çıkıp yine yere boşalıcaktımki ablam peteğin elini uzatıp sikimi tutturdu. Sonra sen bırak ellerini dedi ve ben arkama yaslanıp peteğin ne yapıcağını bekliyordum. Ablam şimdi ağzına al dedi peteğe. petekte hemen dilinin ucuyla dokunmaya başladı ve 3-4 dokunuş sonra .

   diline boşaldım. Tam artık doydum derken ablam peteğ`i yanına çağardı ve odasındaki el ve vücut kremini eline alarak peteğin götüne sürmeye başladı.

Petek biraz korkuyor gibiydi ama çok da istemez bi hali yoktu. Bana şimdi çok yavaşça sik yoksa kıçının üstüne oturamaz babamlar bişey oldu sanıp doktora götütrürlerse başımız belaya girer dedi. Bende tamam diyerek yavaşça ittirdim. Içine girince tamamen

   petek çığlık çığlığaydı. Ve iyice zevke gelmiştim. Ikisi de yarrağımı yemek için can atıyorlardı. Ve o gün toplam 3 kere

   daha sikiştik.

Artık ablamdan çekinmiyorum ve ev boş olduğu zamanlar petek yada dilara hangisi evdeyse sikiyorum. Tabi dilara daha çok

   hoşuma gidiyor. Hem dolgun hemde amcık tadını aldığım ablam olduğu için… Gönderen: Orhanke

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Kardeşim Mine

Mart 9, 2011 Yorum yap

Selamlar ben izmirden haluk 21 yaşındayım. Küçük bir ailem var annem babam ben ve 16 yaşında mine adında bir kız kardeşim var.

Mine kısa boylu muhteşem kıçlı. Uzun siyah saçlı fazlasıyla güzel bir kız. Normalde mineye karşı kardeş gözünden başkabi

   gözle bakmamıştım. Fakat bi gün izmirde atenha konseri olduğunu söyledi (çok sever). Hiçbi arkadaşının konsere gitmediğini ve annemlerin onu yannız göndermediğini söyleyip benden onu götürmemi istedi benimde o gün işim olmadığı için kabul ettim.

Neyse o akşam mineyi konsere götürmek

   için eve gittim. Mineyi görünce azım beş karış açık kaldi öyle bir giyinmişti ki bi an öyle ona dalıp gitmişim. Giydiği mini etekli elbise göğüslerine doğru daralıyordu sırtıda hemen hemen kalça çizgisinekadar açıktı. -“Abi noldu daldın. “ Diyince bi yalan uydurmak zorunda kaldım. “Kız arkadaşımdan ayrıldım biraz yorgunum “ dedim. Güldü.

Herneyse taksiye atlayıp konser salonuna gittik mine okadar güzeldiki

   bi ara o kadar fantazi kurduğum için kendimden utandım. Konser salonu biz gittiğimizde daha boştu ben arkada oturarak dinlemek istedim

   ama mine en önde olmak istedi. Biz en önde yerimizi aldıktan 10 dk sonra mine benden içmek için bişeyler alalım dedi beraber dişarı çıktık bira içmek istedi. Bende nasılolsa yanındaben varım diye kabul ettim.

Ama daha konser başlamadan dördüncü kutusunu bitirmişti konser başladığında çakır keyifolmuştu. Grup sahneye çıktıktan sonraizdiham olmuştu. Minenin giydiği aşırı mini yüzünden herkez ona asılmak ve dayamak niyetindeydi. Bendebunu farkedip hemen önümde durmasını söyledim.

Zaten oda rahatsız olmuş ki hemen geçti. Aradan 5 dk geçmeden arkadan öne gelmek isteyenler bize baskı yaptı istemeden de olsa minenin üstüne çullandım. Biranda farkettimki minenin o mükemmel götüne muhteşem bir baskı uyguluyorum bi anda benim alet zıpkın gibi oldu neyseki o anda kalabalık sakinleşti ve aramız açıldı. Ben acaba farkettimi diye düşünürken o bana dönüp gülümsedi.

Benim beynimde şimşekler çakti. Birdahaki sefere kadar aletimin inmesini bekledim fakat yine arkadan yüklendiler ve .

   benim alet resmen kıçının iki yanağının arasına girmişti. Mine bana dönüp tekrar gülümsedi. “Abi biraz yavaş olabilirmisin“ dedi. Bende gülerek tamam dedim. Konserin bitmesine yakın artık iş çığrından çıkmıştı artık yüklenselerde yüklenmeselerde ona dayıyodum.

O da hiç rahatsızmış gibi görünmüyodu. Nerdeyse boşalıcaktım ki mine yorulduğunu eve gitmek istediğini söyledi. Tamam deyip salondan çıktık. Taksiye bindiğimizde minenin suratına bakamıyordum. “Abi nasıldı

   eylendinmi“diye sordu. Kafamı evet anlamında salladım i çünkü sesimi çıkartcak halim kalmamıştı. Apartmana vardığımızda bizim kata bakıp ışıkların kapalı olduğunu gördüm yani bizimkiler uyumuştu.

Bu akşam kesin mastürbasyon yapmam gerekiyordu. Asansöre bindik yanlızdık. Mine sanki hiçbişey olmamış gibi dimdik gözlerime

   bakıyodu. Ve bir anda “ abi ereksiyon olmanın sebebi bana dokunman mi“ dedi. Ve bunu derken fazlasıyla kadınsı gözükmüştü gözüme

   bende nasıl olsa işler çığrından çıktı diyerek evet dedim. Tam iyice birbirimize yaklaşmıştık ki bizim katageldik.

Eve girdiğimiz de ben hemen duşa girmek istedim. Mine benle konuşmak istediğini söyledi. Duştan .

   çıktıktan sonra olur dedim. Bişey demedi daha sonra duşa girdim. Yıkanmaya başladım. O saırada kapının açıldığını duydum bizimkilerden birinin tuvalete kalktığını düşündüm ve “ben varım“ diye seslendim. “ Biliyoorum“ diye

   minenim sesi geldi. Bi an afalladım havluya sarınmak istedim ama sonra vazgeçtim.

Mine beni öyle görünce : bu kadar büyük olduğunu anlamaıştım dedi. 15 Saniye kadar penisime baktıktan sonra seninle konuşmam lazım dedi. Konuş dedim. O bana erkek arkadaşıyla problemlerini

   anlatırken bende ona dahada yaklaştım. En son abana erkek arkadaşını tekrar elde ermesi için ne yapmasını sordu bendeartık o kadar ona yaklaşmıştım ki nefesini hissediyordum.

Dudaklarına yapışarak “ bunu “ .

   dedim. Ben tokat yemeyi beklerkenbir aanda eli penisime gitti. Benavuçlarımla

   o mükemmelkıçını kavrarken o da aletimi sıvazlıyordu. Bir an durdu ve: “ 5 dakka sonra odam gel annemler kalkabilir“ dedi. Peki dedim ve banyodan çıktı. Banyoda kenimi toparlarken hem kendime hemde mineye lanetler ediyodum.

Neyseki dayanamayıp odasına gittim kapıyı açtığımda

   dilim tutuldu mavi transparan bi gecelik giymişti onun altınd da sadece tanga mavi bir kilot vardı. Yine dudaklarına yapıştım artık deli gibi kardeşimi istiyodum. Bir anda dudaklarını çekip aşağı taraflara indi havluyu indirip benim kocaman aleti yalayıp öpücükler kondurmaya başladı.

  

Ben gülerek “ bunu başkasına yaptınmı diye sordum“ oda kızarak .

   “abi sen beni orospumu sandın dedi. Bi anda ilk benim olduğumu anladım üzülsem mi sevinsem mi karar veremmedim. Bu sırada mine aletin başını emmeye başlamıştı ama beceremiyodu. Bende ellerimi kafasına

   koyup bastırmaya başladım artık boğazına kadar sokmuştup.

Mine kıpkırmızı olmuştu ama ses çıkarmıyodu. 3-4 Dk sonra boşalmak üzereydim. Azından çıkarmak istedim ama o “ devam et hadi “ dedi boşalıcam dedim olsun diyerek güldü. Tekrar emmeye başladı ben daha fazla

   dayanamayarak 21 cm lik aletimi sonuna kadar soktum şimdi biraz inlemeye başlamıştı butün menileri azına boşaldıktan sonra çıkardım konuşabildiğinde sıra sende dedi.

Hemen yatağına yatırıp heryerini yalamaya başldım göğüsleri artık tamamen büyümüştü mükemmeldi ilk defa bu kadar açık görüyodum. Aşşağı

   indiğimde o doğa harikasını gördüm ve kokusundan nerdeyse bayılıyorum. Daha tazecikti tadına bakmaya başladım. Dudaklarımı deydirdiğim anda bi çığlık attı.

Daha sonra güldü ve dudağını ısırdı devam dedi. Bende sessiz olmasını söyledim oda yastığı alıp yüzüne bastırdı. Bir yandan o

   mükemmel harikayı emerken bi yandan da ellerimle göğüslerini okşuyodum. Artık zevkten resmen yatakta zıplıyodu titremey başladı ve boşaldığını anladım.

Benim alet artık dimdik olmuştu yaztğı başından kaldırdı ve artık yap ne yapıcaksan dedi. Bende zaman kaybetmeden bacaklarını iki yana ayırdım

   ve aletimin başını onunkine sürtmeye başladım.

Bi anda hadi diye .

   sessiz bir çığlıkattı ve yavaş yavaş girmeye başladım. Zarına gelipte yırttığımda gözleri fal taşı gibi açıldı ve beni öperek “ çok güzel devam et dedi bende yavaş yavaş hızlandım. 10

   Dk boyunca devam ettim boşalacakken odamdan gidip geciktirici kremimi aldım. Minenin odasına döndüğümde ayağa kalkmış ellerini yatağa koyup bana bakıyordu.

Bana konserde yaptıklarını yapsana dedi. Bende arkasına geçipaletimi bacaklarının arasına aldım ve göğüslerini sıvazlayıp omzünü öpmeye başladım. Aldığı zevk yüzünden

   belli oluyordu. Ben doğruldum oda daha da kıçını havaya kaldırdı be göt deliğine sürtmeye başladım biraz sonra sokmaya karar verdim denedim ama çok dardı gel deyip arkasına döndü tekrar azına .

   aldi.

Bu sefer işini biliyordu. aleti tükürük içinde bıraktıktan sonra

   şimdi daha kolay olur dedi. Tekrar denedim bu sefer başı girmişti. Yüzünü buruşturup çok acıyor dedi ama artıkonu duymuyor
dum zevkten

   çılgına dönmüştüm. Kıçı o kadar dardıki 1 cm gire bilmek için baya bi zorlanıyordum. Biraz sonra köklemiştim.

Ama minenin yüzünü

   görünce fazla ileri gittiğimi anlamıştım. Bana dönerek acıyorama çok zevkli devam et dedi bende yine yavaş yavaş devam ettim. Ama

   bu sefer dayanamayıp içine boşaldım. Ikimizde ayağa kalkıp uzun uzun öpüştük daha sonra duş almak istediğini orda devam etmek istediğini

   söyledi. Bizde 2 saat kadar orda devam ettik. Şimdi aradasırada beraber konserlere gidiyoruz :))Gönderen: drizzt

Kategoriler:Ensest Hikayeler

Komsumu Porno Filmlerle Tufaya Getirdim!!!!

Mart 9, 2011 Yorum yap

Merhaba bu hikayemde size komşumu nasıl tu faya getirdiğimi anlatacağım.Bizim komşumuz 45 yasında dur bir kadın bir tane oğlu var oda benden 5 yas küçük oğlu turizm meslek okulunda okuduğu için yazın staj için Marmaris gitmişti. Benim bu kadında

   bizim buraya taşındığı günden beri gözüm vardı.

Aslında bazı hareketlerimle onunla yatmak istediğimi belli ediyordum. Bir gün benden film istedi

   bende ne filmi istiyorsun dedim iste sen anlarsın dedi. Bende anlamazlıktan geldim ne isti yon söyle ya dedi iste öğle

   Erotik film var mı dedi bende var evet nasıl bişey istersin dedim. Bilmem iste bir iki tane verirsen sevinirim dedi.

  

İste beklediğim fırsat gelmişti sonunda onunla açık seçik konuşmaya başlamıştık. Ona kendi özel koleksiyonundan seçtiğim bir CD paketi verdim 5

   tane alınca baya varmış dedi ya dedim ben bunu satıyorum ama senden paramı al caz dedim iyi öyleyse dedi bende

   izleyince istediğin olursa kopyalarım dedim yada değiştirirm dedim.

Yemi yemişti .

   tamam dedi ertesi gün bu pazardan geliyordu baktım elinde bir

   sürü torba falan koştum aklımda bir kötülük yoktu gerçekten neyse evine kadar getirdim zaten bende komşusu idim bişey ister misin dedi bende bir bardak su verirsen içerim dedim neyse getirdi bu suyu içtim sonra aklıma acaba verdiğim CDleri izle dimi

   geçti ve sordum CDler çalışıyor mu diye zarf attım bazıları bilgisayar formatlı ondan açmamış olabilirsin diye demesin mi evet hepsi çalışıyor.

Benim aklım yerinden çıktı sabaha kadar 5 filmi izlemiş miydi. İyi ozaman dedim ve aşağıya indim. Aradan bir hafta geçti bu ben eve girerken kapı açtı ve bir dakika bakar mısın dedi bende ne vardı dedim su filmleri veriyim dedi bende girdim içeri kapıyı kapattım bişey yapa cam sanki J neyse aldı getirdi bu çok saol falan dedi bende

   beğendin mi kayıtları falan baya iyi demi dedim evet gayet iyiydi dedi ister misin dedim yenilerini tabi olur dedi bende veririm birazdan dedim ve eve gittim özenle içinde ensest komşusu ile yatan ve paso anal bir CD koleksiyonu ayarladım

tam

   10 CD verdim onu azdırmak istiyordum kapısını çaldım açtı bu kapıyı al dedim gel dedi ben yok girmeyim işim var dedim gene aradan bir hafta falan geçti ama bu bir hafta boyunca acaba bu filmleri izlerken beni düşünüyor mu diye düşündüm durdum. Sokakta her gördüğünde selam falan veriyordu.

Eğer bana ensest CDler verdim diye kızsaydı herhalde selam falan vermezdi. Bir gün bir arkadaşımın annesi babası tatile gittiler buda ankarada çalıştığı için evde kaldı bizde bunlara gittik dedi ki abi sende

   bir sürü CD var bide vcd olsaydı izlerdik dedi benim aklıma yan komşumuzda var isterim ben dedim kötü bisey düşünmedim gittim ya bana vcd lazım verir misin dedim olur dedi bende aldım ama arkasındaki kablo bozuk azıcık oynamak lazım temas

   etmiyor sanırım dedi bende tamam dedim aldığım gibi arkadaşlara baya .

   film izledik neyse iki gün falan bu bizde kaldı bende götürüyüm bari dedim.

Verdim saol dedim aldı aradan 10 dakika geçti bizim kapı zili çaldı ve beni çağırdı bir gelir

   misin diye ne oldu dedim ya dedi vcd çalışmıyo bozuldu mu bu diye bende baktım kablo temas etmiyor.

Geçtim televizyonun

   arkasına ve azcık kabloyu büktüm ve birden inleme sesleri gelmeye başladı ne oluyor diye baktım bu kumanda arıyor zınk bir ışık parıldadı kafamda bu benim filmlerden birini koymuş hemen bir hamle ile önüne geçtim televizyonun ve baktım anam kanına köküne

   kadar köklemiş penisini analdan vuruyor baya düzeldi bak dedim ya .

   evet falan dedi ama rengi kıpkırmızı oldu

bende hiç bozuntuya

   vermeden oturdum koltuğa baya güzel filimler demi dedim evet diyordu ama o sırada gözünün ucuyla TV bakıyordu adam öğle büyük bir penisi var diki kadına açıta acıta sokuyordu göz göze geldik dedim ki seni seviyorum biliyorum dedi ben eğildim dudaklarına

   öpmek için ama beni hafifçe itti ben annen yaşındayım dedi olsun ne olacak dedim saçmalama dedi ben ise bir elimi

   baça gına attım okşuyordum.

Bana karşı direnip direnmediği meçuldu istese beni itebilirdi ama sadece yapmamamız lazım gibi şeyler diyip duruyordu. Televizyondan öğle inilti sesleri geliyor diki bu hamlelerim ve su inleme sesleri benimkini sem sert yapmıştı artık oda direnmiyordu bana içim oka dar tuhaf oldu ki annemin en yakın arkadaşını az sonra becer çektim.

Artık ellerim vücudunun er yerinde geziyordu

   göğüslerini ok adar şiddetli sıkıyordum ki acıdığı hissediyordum aldığı nefeslerden ama bana karşı koymadıkça ben daha sert sıkıyordum. Elini tuttum ve penisimin üstüne koydum oka dar çok heyacanlıydıki eli titriyordu sonra dokunmaya ve oynamaya başladı.

Yavaşça pompalıyordu eliyle ama benim

   onun göğüslerini sıkmamdan aldığı şevkle benim oğlanı sıkıyor ve okadar hızlı pompalıyor diki eline boşalcam diye korkuyordum çünkü benim aklımda

   onun anüsü yatıyordu neyse onu tuttum ve cevirdim altındaki taydı çıkardım aman tanrım vajinası ve anüsü tam karşımda idi hemen

   girmemem lazım diye düşündüm aynı filmlerdeki gibi yapmalısın dedim kendi kendime uzan dedim ve onu hunharca emmeye başladım

emerken de parmaklarımla bir anüsüne bir vajinasına parmaklarımı sokuyordum okadar çok heyecanlanmıstıki baya bir boşaldı ağzım yüzüm onun sıvıları ile dolmuştu yanına

   uzandım ve öpmeye başladım dur dur dedi ağzını yüzünü silelim dedi peçete aldı ve top sakalıma bulaşan jöleleri sildi ve yaslan bakalım arkana senin kadar yetenekli miyim gör dedi aman tanrım hepsini birden ağzına almıştı

kalbim duracak sandım deli gibi emiyordu penisim küçük dilini bile geçmişti bunu hissediyordum kendimi artık kasmaya başlamıştım boşalmak istemiyordum baya bir oral sex yaptı bana gözüne baktım bir ara gel dedim öperek yukarı geldi eliyle penisimi tutarak üstüne yavaşça oturdu okadar kaygandı ki ufak tık

   sesi gibi içine girmiştim kayganlıktan hepsini içine girmişti okadar yüksek sesle inledi ki sırf o sesin hatıra patlaya bilirdim içine .

  

televizyonda sanki ben boşalıyım diye okadar çok inleme sesleri geliyor diki gidip gelmelerim baya hızlandı bu benim üstümde gene boşaldı kendini yana attı yeter artık dedi dur işimiz bitmedi daha dedim güldü elimle kalçasını yana çevirdim yavaş ol lütfen dedi ben hiç bir şey duymuyordum anüsü okadar kaygan diki başını iteklememle hepsinin girmesi bir olmuştu.

Artık inlemiyor anırıyordu sanki bu

   ses acımıydı bile bilemiyorum ama beni daha çok tahrik etmişti sonuna kadar pompalıyordum göğüslerini ellerimle sıkıyordum televizyona karşı sikiyordum televizyondaki adamda benim gibi anal yapıyordu artık gelmeye başlamıştım ve son bir hamle ile kendim çektim ve içine aktım öğle sersemlemistikki

   koltuğun üstünde uyu kalmışız

1 saat sonra hadi kalk gitmelisin dedi bende giyindim ve eve gitti inanamıyordum komşum benim olmuştu artık

   ara sıra kaçamaklarımız oldu bunları da mail atan arkadaşlara anlatabilirim. Bu filmlerden herkese tavsiye edebilir ensest takılan herkese şimdilik hoş

   çakalınGönderen: whoiam

Kategoriler:Ensest Hikayeler
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.